Beantwoord

Domeinnaam mobiel meldformulier wijzigen ten behoeve van herkenbaarheid van de organisatie

  • 29 June 2022
  • 4 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Voor het gebruik van het mobiele meldformulier moet een toegangscode worden aangemaakt.

Als het formulier wordt gebruikt is aan de domeinnaam niet te zien van welke organisatie het meldformulier afkomstig is (forms.zenya.work/ hier staat de toegangscode), dat is wel in de normale werksituatie wel zo (organisatie.iprova.nl).

Is dat op enige manier voor het mobiele meldformulier aan te passen?

 

 

icon

Antwoord op het topic Chaim Leunissen 29 June 2022, 12:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +5

@J.Roosen Nee, dat is niet mogelijk.

De herkenbaarheid kun je wel op de volgende manieren beïnvloeden:

  1. De site waar de URL op geplaatst wordt
  2. Het e-mail adres waarmee de URL verzonden wordt
  3. Het organisatielogo dat zichtbaar wordt zodra een extern persoon het mobiele formulier opent, zie Organisatie logo in mobiel meldformulier | Infoland Community

 

Reputatie 2
Badge +6

Dank je wel voor deze informatie.

 

Punt 1 en 3 had ik inderdaad gevonden.

Punt 2 wist ik niet. Dat is noreply@iprova.nl Waar is dat aan te passen? Of bedoel je de tekst: ‘Automatisch door Zenya gegenereerd bericht’. Die is inderdaad wel aan te passen. Dat heb ik ook gedaan.

Reputatie 5
Badge +5

Ik doelde op de mogelijkheid om de URL naar het mobiele formulier op te nemen in een mail die je via een intern beheerde mailbox opstelt.
Of je zet de link in een nieuwsbrief.

In beide gevallen heb je volledige controle over het afzender adres.

Als je het afzender adres van Zenya wijzigt, dan wordt dat het afzender adres van alle Zenya mails.

Reputatie 2
Badge +6

Duidelijk, dank

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring