Beantwoord

Doorlooptijden individuele actiepunten

  • 14 December 2022
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Badge

Ik zou graag de doorlooptijden van individuele actiepunten binnen een melding willen meten.

Het is mij al gelukt om in de rapportageomgeving een rapport te bouwen met de verschillende actiepunten van alle melding binnen een meldingstype onder elkaar, alleen zijn de variabelen actiepunt geopend en actiepunt gesloten niet beschikbaar in deze omgeving. Deze moeten er technisch op de achtergrond volgens mij wel zijn.

Als iemand hier andere mogelijkheden ziet, laat ik me graag inspireren. Ik zal ook even kijken waar ik dit als 'wens’ kan indienen.

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 19 December 2022, 14:32

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi @Snotenboom,

In de standaard rapporten kun je deze gegevens inderdaad niet opnemen. Als jullie over een servicetegoed beschikken, zouden we wellicht zo'n rapport via Services voor jullie kunnen maken.

Zie ook dit reeds bestaande idee:

 

Badge +3

Ook bij ons bestaat de wens om de doorlooptijd van actiepunten te kunnen meten. 

Omdat het afhandelen van een actiepunt bij een van de meldingstypes leidt tot een statusovergang, zou ik ook blij zijn met de doorlooptijd van een status: datum in de status en datum uit de status.

Hoi Anita, zie ook dit idee:

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring