Skip to main content
Beantwoord

E-mail bij nieuwe melding naar beide voorkeurscoordinatoren

  • July 29, 2021
  • 8 reacties
  • 213 Bekeken

Inge Herfs
Forum|alt.badge.img+6

Is er in Zenya 6.0 een mogelijkheid om bij een nieuwe melding een automatische mail uit te sturen naar zowel de eerste als de tweede voorkeurscoördinator? 

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

Hoi @Inge Herfs,

Via de workflow kun je in Zenya alleen automatisch een e-mailbericht sturen naar alle coördinatoren.

8 reacties

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • August 2, 2021

Hoi @Inge Herfs,

Via de workflow kun je in Zenya alleen automatisch een e-mailbericht sturen naar alle coördinatoren.


Inge Herfs
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Genie
  • August 3, 2021

Dat is ook een optie, dank je wel Inge Kuipers!

 


Forum|alt.badge.img+6
  • Genie
  • January 11, 2022

Is er ook een mogelijkheid om alleen een e-mail naar de eerste voorkeurscoördinator te sturen?

 


Inge Herfs
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Genie
  • January 11, 2022

Ja, dat kun je dan volgens mij dan ook instellen op de workflow. 


Forum|alt.badge.img+6
  • Genie
  • January 11, 2022

Ik kan een email laten versturen naar de coördinatoren, maar dan krijgen alle coördinatoren in de pool deze e-mail.

Moet ik dan in plaats van de e-mail naar de coördinatoren, de e-mail naar de eigenaar van de melding sturen??

want voorkeurscoördinator staat er niet bij.

 


Diana
Forum|alt.badge.img+6
  • Orakel
  • January 11, 2022

@J.Roosen,

De eigenaar en voorkeurscoordinator zijn inderdaad hetzelfde. Dat is nog een openstaande wens van mij, meer uniformiteit in naamgeving binnen iProva / Zenya.

Groet Diana 


Forum|alt.badge.img+6
  • Genie
  • January 11, 2022

Dank voor de info. 


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • January 13, 2022

@J.Roosen,

De eigenaar en voorkeurscoordinator zijn inderdaad hetzelfde. Dat is nog een openstaande wens van mij, meer uniformiteit in naamgeving binnen iProva / Zenya.

Groet Diana 

 

Hoi @Diana en @J.Roosen,

Eigenaar en coördinator hebben bij een melding een verschillende betekenis;

Coördinator: Een coördinator is een gebruiker die alles mag zien van een melding en alles mag doen met de melding, eventueel uitgezonderd de analyse. Zo kun je bijvoorbeeld alle teamleiders de rol coördinator geven.

Eigenaar: De eigenaar van een melding is de coördinator die op dat moment verantwoordelijk is voor de afhandeling van de melding. De melding is dan toegewezen aan bijvoorbeeld één van de teamleiders. In de workflow kun je ook acties uitzetten voor enkel de eigenaar van de melding.

 

De voorkeurscoördinator kan eigenaar zijn, maar de melding kan ook toegewezen zijn aan één van de andere coördinatoren.