Beantwoord

E-mail naar coördinator niet versturen

  • 12 April 2024
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Badge +3

Beste, 

wij hebben een formulier opgezet, waarbij na het invullen van het formulier, deze naar een validatie status gaat, waaraan een coördinator is gekoppeld. De validatie van het formulier moet gewoon gebeuren door status over te zetten naar afgehandeld. We willen niet dat een coördinator een formulier moet invullen. Echter wordt de vraag gesteld of het mogelijk is om voor dit type formulier geen voorkeurscoördinator te kiezen en hier ook geen email naar te sturen. Kunnen we deze email voor dit type formulier onderdrukken of lukt dit niet. Als we geen voorkeurscoördinator instellen krijgt de gatekeeper de mail. 

alvast bedankt voor je feedback.

icon

Antwoord op het topic Els Lowette 12 April 2024, 14:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Vicky Van den Bossche 

Normaal gezien zou dit moeten lukken door bij de eigenschappen van het meldtype ‘E-mailabonnementen voor nieuwe meldingen onderdrukken” op Ja te zetten.

 

 

Onder de statusovergang van concept naar je validatiestatus verwijder je dan de actie toewijzen aan voorkeurscoördinator

bij statusovergang van concept naar validatie
Deze actie verwijderen

Zelf heb ik dit bij enkele meldingstypes toegepast die ook maar uit 2 statussen bestaan en dit werkt.  De coördinator en voorkeurscoördinator dienen inderdaad wel ingesteld te worden maar zullen dan geen systeem e-mail ontvangen.  Ze kunnen dan wel de meldingen mee opvolgen vanuit het meldingenoverzicht.

Let wel op door het onderdrukken van e-mailabonnementen moet je dan wel zelf instellen welke gebruikers wel een e-mail dienen te ontvangen.  Zelf heb ik dan een medewerker gezet die geen coördinator is maar de registraties wel opvolgt.

Misschien kan dit voor jou ook werken?

Groetjes

Els

Badge +3

dankjewel Els voor je feedback. Mijn collega heeft het geprobeerd en het is gelukt.

groetjes

Vicky

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring