Beantwoord

E-mail verzenden naar andere personen dan de melder direct nadat een melder een melding doorstuurt

  • 13 July 2022
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Badge

Na het maken van een melding incident kan ik mijn melding mailen naar een e-mailadres.

Standaard staat dit op mijn eigen e-mail. Nu vroeg ik mij af of ik een ander standaard e-mail adres in kan voeren. Namelijk die van mijn werkplek. Of kan dit alleen handmatig?

Ik hoor het graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Yoni Hemmink

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 19 July 2022, 11:21

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi @Yoni,

Het adres dat al wordt ingevuld is het e-mailadres dat is gekoppeld aan je gebruikersaccount. Je kunt dat e-mailadres (laten) wijzigen, maar je kunt dus slechts één standaard adres hebben.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring