Vraag

E-mail wordt verstuurd bij openen van een melding

  • 30 December 2021
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Hoi,

Als ik een melding open vanuit de menuknop ‘meldingen’ en deze melding bevindt zich op de status waarbij een overgang naar een opvolgmelding gemaakt moet gaan worden (zie plaatje), wordt er elke keer een e-mail gestuurd. naar de coördinator

De e-mail die gestuurd wordt is er één die hoort bij laatste status overgang (van Uitvoeren naar Operationaliteitscheck / Controle)

Er staat geen andere email ingesteld . 

Waarom is dat? 

 


4 reacties

Hallo @J.Roosen,

 

Staat er in de workflow van het meldingstype op de status “operationaliteitscheck/controle”  een deadline met e-mail versturen actie ingesteld? Je kunt dit zien door in de workflow de status te selecteren en dan op “Wijzigen” te klikken.

Reputatie 2
Badge +6

@Cindy Segers,

Sorry voor de late reactie.

Ja, er staat een deadline op deze status, maar ik heb het hier niet over een deadline e-mail.

 

Waar het om gaat is het volgende:

 

Als ik vanuit het overzicht van de meldingen, of vanuit de takenlijst of vanuit Outlook naar een melding ga die in deze specifieke status staat, dan wordt de e-mail die normaal gesproken gestuurd wordt als de melding deze status bereikt, opnieuw gestuurd.

Sluit ik de melding af en doe ik het opnieuw, dan wordt weer de e-mail gestuurd, alsof in net in deze status terechtkom.

 

Het is net of het systeem de laatste statusovergang opnieuw doorloopt als je de melding in deze status opent.

 

 

@J.Roosen,

 

 Om een gepast antwoord of oplossing te kunnen bieden hebben we de inrichting van het meldingstype nodig. Daarom heb ik jouw vraag doorgezet als zendesk ticket naar de servicedesk.

Reputatie 3
Badge +4

Beste @J.Roosen 

 

Wij hebben geen reactie meer gekregen op onze vraag, derhalve is dit ticket gesloten

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring