Hallo @J.Roosen,
Staat er in de workflow van het meldingstype op de status “operationaliteitscheck/controle” een deadline met e-mail versturen actie ingesteld? Je kunt dit zien door in de workflow de status te selecteren en dan op “Wijzigen” te klikken.
@Cindy Segers,
Sorry voor de late reactie.
Ja, er staat een deadline op deze status, maar ik heb het hier niet over een deadline e-mail.
Waar het om gaat is het volgende:
Als ik vanuit het overzicht van de meldingen, of vanuit de takenlijst of vanuit Outlook naar een melding ga die in deze specifieke status staat, dan wordt de e-mail die normaal gesproken gestuurd wordt als de melding deze status bereikt, opnieuw gestuurd.
Sluit ik de melding af en doe ik het opnieuw, dan wordt weer de e-mail gestuurd, alsof in net in deze status terechtkom.
Het is net of het systeem de laatste statusovergang opnieuw doorloopt als je de melding in deze status opent.
@J.Roosen,
Om een gepast antwoord of oplossing te kunnen bieden hebben we de inrichting van het meldingstype nodig. Daarom heb ik jouw vraag doorgezet als zendesk ticket naar de servicedesk.
Beste @J.Roosen
Wij hebben geen reactie meer gekregen op onze vraag, derhalve is dit ticket gesloten