Skip to main content

Goedemiddag,

Wij gebruiken voor onze klachtenflow momenteel als laatste status: klacht gesloten, echter is dit niet in gebruik als eindstatus. Hierdoor zijn de meldingen voor ons wel afgerond, maar niet in Zenya en blijven deze meldingen in de takenlijst staan. 

Ik wilde hiervan een eindstatus maken, alleen krijg ik dan de melding of ik het zeker weet, omdat dan het veld ‘datum gesloten’ wordt gevuld met de datum van vandaag. Ik wil natuurlijk niet dat onze doorlooptijden veranderen.

Mijn vraag is dus, kan ik de status wijzigen in een eindstatus zonder dat alle klachten een nieuwe datum van sluiten krijgen?

Hoi ​@TetskeK,

Omdat de status nu nog geen eindstatus is, is de ‘Datum gesloten’ nu nog niet gevuld. Dit kun je eventueel controleren door de lijst met klachten te filteren op de laatste status en de kolom ‘Datum gesloten’ aan het overzicht toe te voegen.

Wanneer je de status aanduidt als eindstatus, zal de ‘Datum gesloten’ worden gevuld met de huidige datum.

Bedankt voor je antwoord Inge, we gebruiken inderdaad een ander veld ‘datum klacht gesloten’ voor onze rapportages. Ik heb er een eindstatus van gemaakt.

Reageer