Skip to main content

Hoe kun je een email toevoegen aan een melding. Ik wil dan de email toevoegen en deze niet als bijlage toevoegen. Ik heb gezien dat iemand dat gedaan heeft, dus het moet kunnen, maar ik kan deze persoon (ex-collega) niet meer bereiken.

Hallo @Herma Antens 

Via de outlook add-in kun je e-mails aan meldingen toevoegen. De outlook add-in is software die je op je werkplek kunt installeren. Na installatie zal er in outlook een knop in de knoppenbalk verschijnen waarmee je de geselecteerde e-mail aan een melding kunt toevoegen.

 

De outlook add-in kan gedownload worden vanaf https://mijn.infoland.nl/zenyaclient.


Dank je wel!


Hallo @Herma Antens 

Via de outlook add-in kun je e-mails aan meldingen toevoegen. De outlook add-in is software die je op je werkplek kunt installeren. Na installatie zal er in outlook een knop in de knoppenbalk verschijnen waarmee je de geselecteerde e-mail aan een melding kunt toevoegen.

 

De outlook add-in kan gedownload worden vanaf https://mijn.infoland.nl/zenyaclient.

@Cindy Segers Goed om erbij te vermelden misschien dat deze add on nog niet beschikbaar is voor Office 365.


Is het alleen voor gebruikers mogelijk om mails toe te voegen die de rol als coördinator hebben? Of zouden actie-nemers bijv. dit ook kunnen? 


@mvalken4 

Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een nieuwe versie van de outlook add-in die Office 365 ondersteunt.


Hallo @svdwal,

In 7.4 gaat het veranderen dat alle rollen behalve lezers Bijlagen en extra info bij meldingen toe kunnen voegen als dat zo ingesteld is.

zie ook Zenya 7.4.0 – Software updates – Infoland

Voor e-mails via de outlook add-in blijft dat alleen coördinatoren dat kunnen.
 

 

 


Wij krijgen steeds hetzelfde probleem wanneer we de addin proberen te configureren: 'ongeldig domein’. Terwijl het toch echt wel het goede domein is. Ook voldoen we aan de technische eisen zoals kort beschreven in de installatie-handleiding

 

Zijn er andere die dit probleem hebben? En zo ja, hoe kun je dit oplossen?


Beste Tom,

Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt bij onze servicedesk, dit lijkt namelijk eerder een technisch issue.
Relevante constateringen die voortvloeien uit de ticket, zullen we hier delen.


Wij krijgen steeds hetzelfde probleem wanneer we de addin proberen te configureren: 'ongeldig domein’. Terwijl het toch echt wel het goede domein is. Ook voldoen we aan de technische eisen zoals kort beschreven in de installatie-handleiding

 

Zijn er andere die dit probleem hebben? En zo ja, hoe kun je dit oplossen?

 

Door een instelling aan te passen in het probleem inmiddels opgelost.


Reageer