Skip to main content
Vraag

Ervariingen met verbeteren via FLOW

• November 25, 2025
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

herma
Forum|alt.badge.img+5

Wij hebben nu een aantal jaar een verbeter volg formulier ingericht in FLOW.
Vanaf januari werken we met een sterk vereenvoudig formulier. Ondanks dat blijft de weerstand hoog en blijft men liever excel gebruiken omdat men het gebruik in Zenya te ‘ingewikkeld’ vind.  

Ik ben daarom benieuwd wat de ervaring is van andere organisaties met het gebruik van een verbetervolgformulier.

groetjes Herma

1 reactie

Ellenvdb
Forum|alt.badge.img+3
  • Zenya medewerker
  • November 27, 2025

Beste ​@herma,

Mijn ervaring als consultant bij diverse organisaties is dat klanten bijzonder tevreden zijn met het werken binnen één uniforme workflow voor alle verbeteracties. Dit stelt afdelingen en diensten in staat om op een efficiënte wijze inzicht te krijgen in de lopende verbetertrajecten en de status daarvan. Een belangrijk voordeel dat men in Zenya ervaart, is dat de noodzaak tot het bijhouden van meerdere afzonderlijke Excel-lijsten vervalt. Hierdoor wordt niet alleen de opvolging vereenvoudigd, maar ook de terugkoppeling naar andere betrokkenen verloopt veel soepeler.

Indien er geen aanvullende feedback van andere klanten beschikbaar komt via de community, adviseer ik u om contact op te nemen met één van mijn collega-consultants. Zij kunnen samen met u bekijken hoe dit proces binnen uw organisatie verder geoptimaliseerd kan worden.

Veel succes!

Groetjes, Ellen