Beantwoord

Extern actiepunt uitgezet. voor afhandelen inlognaam en wachtwoord nodig!

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

Badge

Bij afhandelen van een melding willen we een actiepunt uitzetten naar een externe partij.

Actiepunt aanmaken en versturen gaat prima.

De actiepunt wordt ook netjes per mail ontvangen door de externe relatie.

Echter, als de externe persoon het actiepunt wil afhandelen, wordt gevraagd om in Zenya in te loggen. Wat uiteraard niet mogelijk is voor de externe persoon. 

Is het op een of ander manier op te lossen, dat er actiepunt afgehandeld kan worden zonder in te kunnen loggen door de externe persoon.

Alvast bedankt! 

 

 

icon

Antwoord op het topic Kees van Roijen 25 May 2023, 10:30

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

Dank jullie wel

Badge +1

@M.Boujnan 

Dit hebben wij in het begin ook gehad. Ticket aangemaakt bij de Infoland Service desk en het was snel geregeld. Het bleek een bug te zijn, de verstuurde link naar een externe was een link voor een gebruiker die een ToDo item moet uitvoeren.

Misschien is het een vergelijkbaar probleem. 

Reputatie 5
Badge +5

@M.Boujnan en @paolaziz 

Allereerst: welkom op de Infoland Community!

Ik stel voor dat de Servicedesk contactpersoon van jullie organisatie hiervoor een melding aanmaakt bij de Infoland Servicedesk, zodat dit nader onderzocht kan worden. 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring