Beantwoord

Extra bijlagen bij een melding: is er een maximale grootte per bijlage en hoe kan ik meerdere bijlagen in 1x toevoegen?

  • 21 December 2022
  • 6 reacties
  • 111 Bekeken

Reputatie 3
Badge +6
  1. Weet iemand of er een maximale grootte is voor een bijlage via extra info in een melding.
  2. Naar mijn weten kan ik maar 1 bijlage per keer uploaden in de extra info van een melding. Of weet iemand een handeling om er meerdere per keer te kunnen uploaden. ( we gaan ook langlopende oudere claims in Zenya plaatsen waarbij we veel extra info in de melding willen plaatsen zou handig zijn als er een selectie gemaakt kan worden die in 1 keer kan worden ingezet.

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 22 December 2022, 09:35

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi @Ghislaine,

Komt je tweede vraag overeen met dit idee?
 

 

Reputatie 3
Badge +6

@Inge Kuijpers  helemaal waar dat is wat ik bedoel. Ik heb de wens aangevuld. Dank je wel.

Weet jij evt ook hoe groot een bijlage als externe melder mag zijn?

Het bijlageveld kan op een formulier sinds versie 6.3 niet meer door externen of anonieme gebruikers worden ingevuld vanwege security redenen. Dit type veld is dan uitgeschakeld op het formulier.

Reputatie 3
Badge +6

@Inge Kuijpers ojee dat is een dingetje. Heb jij een idee hoe dit dan op te lossen bij externe die een klacht Claim of Sugg via de website van het ZKH melden, die maken vaak gebruik van een bijlage over het “incident”

 

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Ghislaine , dit issue is bij ons in het vizier maar ik kan er nu nog niet echt iets over zeggen. Volgende week weten we meer over het bijlageveld voor externe melders.

Reputatie 5
Badge +6

Het kunnen toevoegen van bijlagen op een formulier door externen zal vanaf Zenya versie 6.4 weer mogelijk zijn.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring