Beantwoord

Flow - actiepunt formulier invullen - hoe integreren in meldformulier/workflow

  • 13 January 2022
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 5
Badge +6

 

1/ Kan ik een actie “Actiepunt formulier invullen” automatisch laten starten op basis van de ingevulde waarde in een veld op  het meldformulier?

Wanneer men dit aankruisvakje invult zou ik dus de actie willen laten starten (bij statusovergang na indienen melding).

2/ Vanuit de Workflow krijg ik het niet voor elkaar via “Toewijzen vanuit het veld”.

Enkel wanneer ik een veld van het type “Gebruiker” zou toevoegen kan ik dit ook kiezen in de lijst van velden. Zie ik iets over het hoofd bij de aanmaak van het veld??

3/ De coördinator kan wel een actiepunt aanmaken om het formulier te laten invullen en dan doorsturen naar betrokken dienst maar kan dit ook door de melder/lezer?  

https://uploads-eu-west-1.insided.com/infoland-nl/attachment/daabc80b-473f-4ffd-8462-031622c7a163.png

Ik kijk uit naar wat wijze raad hoe ik dit kan realiseren.

Alvast dank!

icon

Antwoord op het topic Job Kramer 13 January 2022, 16:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5

als je het actiepunt ‘formulier invullen’ alleen wil toevoegen als aankruisvakje X aan staat, dan moet je in stap 3 (voorwaarden instellen voor deze actie) zijn. In stap 2 kun je enkel bepalen wat de actie is en wie hem moet uitvoeren.

Reputatie 5
Badge +6

@Job Kramer 

Dag Job, heel erg bedankt voor je snelle reactie en oplossing.

Ik heb net je richtlijn gevolgd en het is gelukt ! !

Kreeg er namiddag al grijze haren van dat het me niet wou lukken ...

Toppie !

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring