In de releasenotes van Zenya 7.7.0 staat aangegeven:
‘In FLOW kun je nu automatisch relaties aanmaken. Bij een statusovergang start Zenya zelf een sub-, opvolg- of afgesplitste melding.’
Betekent dit dat er ook verbeteringen zijn in de weergave van relaties binnen publieke filters en om op deze relaties te rapporteren?
Tot op heden zijn relaties moeilijk zichtbaar te krijgen zonder een individuele melding te openen. Een kolom relaties met het meldnummer, met waar mogelijke directie link naar de gerelateerde melding, is al jarenlang een wens bij vele van ons. Je wilt deze informatie ook terug laten komen in de verschillende rapportages van de module. Ook die mogelijkheid bestaat tot op heden niet. Er zwerven verschillende verzoeken rondom dit onderwerp op de community.
Uit je vraag maak ik op dat je een casus/situatie hebt die aanleiding kan zijn voor een doorontwikkeling die niet afgedekt wordt met deze rapportage mogelijkheid. Er komen 2 Ideeën teug als ik zoek op “rapportage en (submelding of opvolgmelding)”:
Uit je vraag maak ik op dat je een casus/situatie hebt die aanleiding kan zijn voor een doorontwikkeling die niet afgedekt wordt met deze rapportage mogelijkheid. Er komen 2 Ideeën teug als ik zoek op “rapportage en (submelding of opvolgmelding)”:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.