Onze Marketing & Communicatie afdeling maakt voor Webinars e.d. gebruik van invulformulieren op de website. Zij denken erover om hiervoor gebruik te gaan maken van Zenya.
Zij hebben een aantal wensen (zie hieronder) waardoor ik denk dat Flow beter overeenkomt met hun wensen dan Check.
Of zijn er andere mogelijkheden die ik niet ken?
- Melding naar in te stellen mailadres(sen) als er aanmelding binnen is gekomen.
- Dit kan zowel bij Flow als Check
- Er gaat direct na aanmelding automatisch een mail uit naar de deelnemer met bevestiging van deelname.
- Dit kan zowel bij Flow als Check
- Er gaat kort voor het event (datum is in te stellen) automatisch een mail uit naar de deelnemer met informatie over het event (locatie, Webinar link etc.)
- Kan denk ik alleen bij Flow
- Alternatief De emailadressen van alle deelnemers zijn makkelijk in 1 keer te exporteren naar een mailgroep, zodat deze in bcc de link naar de Webinar/ gegevens over het event kunnen krijgen.
- Dit kan bij Flow
- Er is een lijst te exporteren, waarin de ingevulde velden van alle deelnemers overzichtelijk weergegeven worden ( in dit geval een lijst met e-mailadres, reden van deelname, onderwerpen, wel/niet benaderen voor evaluatie)
- Dit kan bij Flow
- Het aantal in te zenden formulieren is de maximeren, bijv. max. 500 bij een Webinar of 50 bij een patiënteninfo-avond. Hierna is inzenden niet meer mogelijk en verschijnt er een melding dat dit niet meer kan.
- Ik heb geen idee of dit mogelijk is, weet iemand dat?
Wat zouden jullie aanraden?
Groet Diana