Als ik mijn kennis wil verdiepen over een bepaald onderdeel, nu bv. FLOW, kom ik heel veel duidelijke handleidingen tegen, maar wat ik mis, is in welke volgorde ik deze het beste kan doorlopen.
Dat geldt ook voor andere onderdelen, zoals RISK.
Graag zou ik een overzicht zien, per onderdeel, waarin wordt aangegeven in welke volgorde je de handleidingen het beste kunt doorlopen om de eerste basis onder de knie te krijgen.
Daarna kan dan worden verwezen naar handleidingen, die over een specifiek onderwerp gaan.
Een deel voor Functioneel Applicatiebeheerders, waarbij de volgorde van de topics bepaald wordt door "welke stap moet ik eerst zetten, zodat ik de daaropvolgende stappen kan zetten?”
Een deel, per Zenya rol die medewerkers kunnen vervullen bij het melden en afhandelen van meldingen
Een soortgelijke opzet is er ook voor andere modules.
Een deel voor Functioneel Applicatiebeheerders, waarbij de volgorde van de topics bepaald wordt door "welke stap moet ik eerst zetten, zodat ik de daaropvolgende stappen kan zetten?”
Een deel, per Zenya rol die medewerkers kunnen vervullen bij het melden en afhandelen van meldingen
Een soortgelijke opzet is er ook voor andere modules.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.