Beantwoord

Formulevelden gebruikt in word sjabloon blijven blanco terwijl ze op het formulier voor workflow en actiepunten zijn ingevuld.

  • 14 March 2024
  • 6 reacties
  • 31 Bekeken

Badge

In een formulier voor workflow en actiepunten gebruik ik diverse getalvelden “berekend met formule”

De velden Transformeren, Ontspannen, Vermindering van eisen, Terugtrekken, Catastroferen en Rusten worden bereken adhv velden die voorkomen in het mobiele formulier “Pijncoping inventarisatielijst (PCI)”

In formulier voor workflow en actiepunten “ Pijncoping inventarisatielijst (PCI) - totalen” worden de velden Actieve coping, passieve coping, percentage actieve coping en percentage passieve coping berekend en dit zijn ook getalvelden berekend met formule .

actieve coping = transformeren+ontspannen+vermindering van eisen (29)

PCI-aftrekkker AC = 12

PCI-deler AC = 36

PCI-vermenigvuldiger AC = 100

veld “actieve coping - PCI-aftrekker AC” (17) = veld “PCI-actieve coping” (29)- veld “PCI-aftrekker AC” (12)

veld “PCI-actieve coping / PCI-deler AC” (0.47) = veld “actieve coping - PCI-aftrekker AC” (17)  / veld “PCI-deler AC” (36)

velde Percentage actieve coping (47) = veld “PCI-actieve coping / PCI-deler AC” (0.47) x veld “PCI-vermenigvuldiger AC” (100)

Passieve coping = Terugtrekken+Catastroferen+Rusten (46) 

PCI-aftrekkker PC = 21

PCI-deler PC = 63

PCI-vermenigvuldiger PC = 100

veld “passieve coping - PCI-aftrekker PC” (25) = veld “PCI-passieve coping” (46) - veld “PCI-aftrekker PC” (21)

veld “PCI-passieve coping / PCI-deler PC” = veld “passieve coping - PCI-aftrekker PC” (25) / veld “PCI-deler PC” (63)

veld Percentage actieve coping (40) = veld “PCI-actieve coping / PCI-deler PC” (0.40) x veld “PCI-vermenigvuldiger PC” (100)

Hier staan de cijfers mooi ingevuld.

Als ik daarna diezelfde velden Actieve coping, passieve coping, percentage actieve coping en percentage passieve coping opneem in een Word sjabloon dat wordt gegenereerd staan er geen gegevens ingevuld.

Het is nogal ingewikkeld geformuleerd, maar het moest uitgebreid.

Let op, het betreft hier mobiele formulieren

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 18 March 2024, 13:58

Bekijk origineel

6 reacties

 

Hoi @Fabian 

In mobiele formulieren kun je geen velden van type “berekend met formule” opnemen.

Om de berekende waarde in het Word document zichtbaar te krijgen dient het veld van type “berekend met formule” opgenomen te zijn in een formulier bv in het coördinator formulier.

Is dat hier het geval?

Badge

Dit is idd niet het geval, bedankt voor de tip

 

mvg,

Fabian

Badge

Dag Cindy,

 

Ik heb dit gisteren geprobeerd, maar in mijn word document staan actieve en passieve coping en het percentage nog steeds niet ingevuld.

dit is een deel van mijn coördinatieform

bij uitvoering zie je dat de gegevens zijn ingevuld

 maar in mijn word document nog steeds niet

 

Hoi Fabian,

Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij pakken dit verder met je op.

Badge

thnx

Het blijkt dat dit een bug in de software is met bugnummer 67607.

Mocht je ook last hebben van deze bug dan kun je dat via Mijn Infoland aangeven.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring