Beantwoord

Formulier aangepast sinds begin van melding

  • 7 February 2024
  • 5 reacties
  • 37 Bekeken

Badge +1

Beste Zenya gebruikers

 

Graag had ik gehoord of jullie volgende foutmelding ook al hebben gekregen.

 

 

Deze komt nadat ik de melding wil versturen. Het gaat over een nieuw gemaakt meldformulier binnen eenzelfde meldingstype waar reeds een ander formulier instaat, die ook al even in gebruik is (en wél werkt).

Ik heb alle concepten die er nog waren verwijderd, zonder resultaat.

 

Ik hoor graag van jullie of ik iets over het hoofd zie…

 

Met vriendelijke groeten

 

Maarten

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 8 February 2024, 16:21

Bekijk origineel

5 reacties

Beste

Ik had hetzelfde probleem eergisteren, en heb dit gemeld via het ticketsysteem. Blijkbaar een bug sinds de upgrade naar 7,2. Ondertussen is het probleem bij mij opgelost! 

Vriendelijke groeten

 

Hoi allen,

Dit probleem wordt veroorzaakt door een bug die is opgelost in versie 7.2.0 update 1. Het bericht over het aangepaste formulier klopt niet. Waarschijnlijk is er een verplicht veld op het formulier niet ingevuld en wordt er een verkeerd bericht getoond. Wanneer je het veld alsnog invult, zou je het formulier moeten kunnen verzenden.

Mocht je het probleem na deze update nog steeds hebben, neem dan contact op met onze servicedesk.

Badge +1

Beste

 

Wanneer zouden wij deze update ontvangen?

 

 

Met vriendelijke groeten

 

Maarten

Beste Maarten,

Jullie productie omgeving draait op de slow ring welke pas op 26 februari naar 7.2 geupdate wordt. Of ondervind je dit probleem in jullie 7.2 testomgeving?
 

Badge +1

Beste Cindy

 

Dit probleem doet zich bij ons voor in de productie.

Maar met zicht op de update wachten we nog even af en testen hierna opnieuw.

 

Met vriendelijke groeten

Maarten

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring