Kan je in een melding bij een status het bijhorende formulier laten invullen door een op dat moment bepaald iemand (noch de melder, noch iemand van de coördinatoren)?
Ik heb bij de aanmaak van de melding een veld waar ik aangeef wie in de volgende stap het formulier moet invullen, maar dit extra veld is uitgegrijsd en kan ik niet selecteren.
Antwoord op het topic Inge Kuijpers
Hoi @lwillen,
In het algemeen geldt dat wanneer je met je muis over een inactief veld of inactieve knop beweegt, je de reden ziet waarom deze inactief is.
In dit geval ligt het waarschijnlijk aan de definitie van het veld dat je wilt kiezen. De gebruiker die je daar kies moet rechten hebben om het formulier in te kunnen vullen.
In het algemeen geldt dat wanneer je met je muis over een inactief veld of inactieve knop beweegt, je de reden ziet waarom deze inactief is.
In dit geval ligt het waarschijnlijk aan de definitie van het veld dat je wilt kiezen. De gebruiker die je daar kies moet rechten hebben om het formulier in te kunnen vullen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.