Vraag

Formulier wijzigen door actiehouder na afhandelen actiepunt formulier invullen

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 22 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Weet iemand of en zo ja, hoe het mogelijk is om een actiehouder gelegenheid te geven een formulier nog aan te vullen/wijzigen nadat de actie 'formulier invullen’ is voltooid? 


Wij hebben nl bij onze verbetermaatregelen workflow een formulier dat periodiek moet worden ingevuld door actiehouders en om te voorkomen dat ze dat vergeten krijgt de actiehouder elke x weken een actiepunt toegewezen om hetzelfde formulier in te vullen. Maar nu blijkt dat ze het formulier niet tussentijds kunnen bijwerken als ze voor de volgende periodieke update een wijziging/aanvulling hebben. 

Heeft iemand hier een goede oplossing voor gevonden?

Groet,

Rinske (RIBW K/AM)


4 reacties

Hallo @RinskeS 

Als het een actiepunt is op een statusovergang dan kan dat door de coördinator van de melding heropend worden.

 

Reputatie 2
Badge +6

Hoi Cindy,

Dankjewel voor je reactie. Dat is natuurlijk een optie, maar dan moet de coördinator daar alert op zijn en/pf de actiehouder moet weten dat hij de coördinator daarom kan vragen. Vooral dat laatste zie ik niet snel gebeuren. Veel actiehouders zullen ontmoedigd zijn als het niet meteen kan en het daarbij laten zitten.
Wij willen graag dat een actiehouder van een verbetermaatregel tenminste elke x weken/maanden (afhankelijk van de wens van de coördinator, namens het DT) het voortgangsformulier invult. Daarvoor krijgt de actiehouder nu elke x weken/maanden een nieuw actiepunt. Maar als de actiehouder tussentijds zelf de voortgang wil aanvullen, dan zou het fijn zijn als dat kan zonder dat de coördinator de laatste actie weer handmatig moet openzetten. Is daar binnen de bestaande functionaliteiten een oplossing voor te bedenken? Anders kan ik het misschien indienen als een idee.

Groet,

Rinske

Reputatie 4
Badge +4

Hi @RinskeS,

Je kunt hiervoor een idee inleggen.

Reputatie 2
Badge +6

Dankjewel! Ik heb dat meteen gedaan, want dat zou voor ons écht helpend zijn.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring