Voor de coördinatie van ons meldingstype voor incidenten hebben we op dit moment drie coördinatoren, waarbij we elkaar aflossen. Op dit moment is dat dus iedere maandag een taak om de voorkeurscoördinator van die week te wijzigen. Nu is dit niet veel werk, maar het voelt alsof dit makkelijker zou moeten kunnen in een systeem waarbij bijna alles geautomatiseerd is.
Is er een oplossing om dit te automatiseren, dus dat de voorkeurcoördinator automatisch wijzigt per week? Of is dit een mogelijke suggestie voor een toekomstige update? Volgens mij kan er namelijk op basis van de Outlook "terugkerende afspraak" functionaliteit wel een simpele oplossing voor gemaakt worden.
Dank.
Thomas de Roos
Ter info, wij zitten nu op versie: 5.6.2
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

