Vraag

Gebruik Mobiel Formulier in de workflow

  • 15 February 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Badge +1

Ik wil graag een mobiel formulier kunnen gebruiken op vakje 3 en bij de start van een melding vakje concept.

Om een mobiel formulier te gebruiken bij de melding vakje concept is ingeregeld.

Ik kan alleen nergens iets vinden over het gebruik van een mobiel formulier op een andere plek, in dit geval vakje 3.

Is dit mogelijk?

Ook wil ik dat nadat het formulier verzonden is, dat (via de PC) aanpassingen gemaakt kunnen worden als blijkt dat er iets verkeerd is ingevuld en de gegevens moeten doorkunnen in de workflow.

In vakje 3 wordt een toetser op pad gestuurd met een vragenlijs naar een locatie al eerder is bepaald. Op het vakje Concept is nog niet bekend wie er gaat toetsen. Tussen het vakje concept en vakje 3 zitten meestal 5 tot 10 werkdagen.

 


3 reacties

Reputatie 5

Mobiele formulieren zijn momenteel alleen beschikbaar voor het inleggen van nieuwe meldingen.

Badge +1

Is er een ontwikkeling om mobiele formulieren op een andere plek te gebruiken op korte termijn in zicht?

 

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Ardy Paats - van der Pas,
 

Nee nog niet, je kunt hiervoor wel een idee inleggen: https://community.infoland.nl/ideas

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring