Hoi @Maddy Silverans
Ik heb hiervoor een ticket aangemaakt voor onze Servicedesk op grond van deze observatie mijnerzijds:
- Klik je in de :"WMID?”-tabel op de knop "Coördinatorformulier invullen”, dan wordt het coördinatorformulier in een nieuw tabblad geopend. Dat biedt de mogelijkheid om in het originele tabblad het meldformulier of een ander tabblad van de melding open te zetten, zodat je via tAlt]-iTab] kunt wisselen tussen het ene tabblad en het andere
- Als ik het coördinatorformulier verzend, dan schiet ik in het nieuwe tabblad door naar de melding zelf. Met als resultaat dat je twee tabbladen met dezelfde melding open hebt staan
Ik stel tevens voor dat u eventuele voorbeelden uit uw eigen dagelijkse praktijk via het Servicedesk ticket met ons deelt.
Zodra we naar aanleiding van het gemelde ticket een conclusie hebben, zullen we die hier delen.
Bedankt voor de reactie.
Het zou volgens mij handig zijn wanneer je als applicatiebeheerder zelf de keuze zou kunnen maken of al of niet een extra tabblad dient geopend te worden.
Ik snap de logica van het automatisch openen van een extra tabblad, maar onze gebruikers geven helaas aan ‘het bos door de bomen’ niet meer te vinden wanneer dit allemaal extra tabbladen opent. We dienen hierbij ook rekening te houden dat het niet allemaal dagdagelijkse ‘schermgebruikers’ zijn en hierdoor ook minder vertrouwd zijn met de weg vinden in browsers.
Zodra ik extra voorbeelden heb, zal ik deze ook delen.
Met vriendelijke groeten,
Maddy