Is het mogelijk om gegevens vanuit het ene meldtype, automatisch in een ander meldtype terug te laten komen? Ik verwacht van niet.
Erwin Dijkhuizen
Is het mogelijk om gegevens vanuit het ene meldtype, automatisch in een ander meldtype terug te laten komen? Ik verwacht van niet.
Erwin Dijkhuizen
Hallo
Je zou in het meldingstype de mogelijkheid toe kunnen voegen om een submelding of opvolgmelding aan te maken. Als je die relatie toevoegt dan heb je de mogelijkheid om velden van de hoofdmelding over te nemen in de submelding of opvolgmelding.
Zie ook volgende training voor de inrichting hiervan
Hallo Cindy,
Alleen globale velden kunnen overgenomen worden.
Het meldingsnummer staat niet bij de mogelijke velden om over te nemen. Maar dat is toch wel een globaal veld lijkt mij. Of zie ik dat verkeerd?
Groeten Erwin
Als je bij een melding een sub- of opvolgmelding toevoegt dan zie je op tab Relaties beide meldingsnummers gelinkt aan mekaar en kun je van daaruit switchen tussen beide meldingen.
Die begrijp ik, maar het nummer van de oorspronkelijke melding, kan is dus niet in een formulier van een opvolgmelding laten terugkomen?
Hoi Erwin,
Dat kan inderdaad niet automatisch worden overgenomen. Zie ook deze ideeën:
Dank je wel voor het overleg.
Fijne dag verder
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.