Beantwoord

Handmatig toevoegen gebruikt actieformulier uit workflow is niet mogelijk in de huidige iProva

  • 11 January 2019
  • 8 reacties
  • 238 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Ervaren Avonturier
  • 12 reacties
Wij vragen ons af waarom het niet mogelijk is handmatig een actieformulier aan te maken welke in de algehele workflow al is opgenomen, maar niet in de desbetreffende aanvraag wordt verstuurd?

Vanuit een commissie wordt nog regelmatig gevraagd om handmatig een actieformulier toe te voegen, wat nu niet mogelijk is. Wanneer ik daarvoor in de plaats een actiepunt aanmaak, zie je deze niet in de tab ‘Formulieren’. Een optie is om voor alle deskundigen een dubbel formulier aan te maken, maar dit zorgt wel voor ‘vervuiling’ van de achterkant van de Meldingen/meldingstype.

Heeft iemand nog tips of oplossingen?
icon

Antwoord op het topic Kirsten 15 January 2019, 14:22

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +4
@Horsm

Bedankt voor je bijdrage aan de community.

De reden dat dit niet mogelijk is, is om verwarring te voorkomen bij het invullen van de actieformulieren. In jullie geval zou het dan gaan om een formulier wat nog niet eerder is gebruikt, maar indien er formulieren al meerdere keren gebruikt zijn, dan kan dit tot verwarring leiden.

Wij zullen dit met de product owners verder bespreken.

Overigens zijn wij ook benieuwd hoe andere organisaties dit probleem hebben opgelost.
Reputatie 6
Badge +7
Toevallig vorige week met de servicedesk van Infoland gebeld omdat we een workflowformulier (periodieke evaluatie) ook ad hoc uit willen kunnen zetten via een actiepunt. Technisch is dat nu niet mogelijk helaas.
Reputatie 3
Badge +1
Je kan in de ‘wat moet ik doen’ tabel een actie toevoegen ‘handmatig formulier X versturen’.
Dan kan je zowel gebruik maken van de huidige werkwijze (automatisch via de flow) als handmatig – ad hoc – het formulier versturen.

Reputatie 6
Badge +7
Je kan in de ‘wat moet ik doen’ tabel een actie toevoegen ‘handmatig formulier X versturen’.
Dan kan je zowel gebruik maken van de huidige werkwijze (automatisch via de flow) als handmatig – ad hoc – het formulier versturen.



Meteen ingericht en het werkt prima!
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb dit ook meteen ingericht, maar niet gedefinieerd 'welk' formulier precies moet ingevuld worden. Zo krijgt de coördinator de keuze, maar voor één of andere reden ziet ze niet alle beschikbare formulieren om uit te kiezen?
Reputatie 6
Badge +7
@Andrei Hollevoet heb je wel op alle formulieren de juiste rechten staan?
Reputatie 5
Badge +8
@Andrei Hollevoet heb je wel op alle formulieren de juiste rechten staan?

Ik heb geen weet van afzonderlijk rechten instellen op formulieren voor workflow en actiepunten?
Alles staat publiek..
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb het reeds gevonden. Voorwaardelijk aan welke type incident, wordt er automatisch een bepaald workflow/actieformulier geactiveerd. Dit is gedefinieerd binnen de workflow. Doordat alle formulieren reeds gedefinieerd zijn binnen de workflow, kunnen deze niet geselecteerd worden. Ook al zijn ze nog niet gebruikt.

Misschien een verbeterpuntje? De work-around is nu alles kopiëren...

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring