Wij vragen ons af waarom het niet mogelijk is handmatig een actieformulier aan te maken welke in de algehele workflow al is opgenomen, maar niet in de desbetreffende aanvraag wordt verstuurd?
Vanuit een commissie wordt nog regelmatig gevraagd om handmatig een actieformulier toe te voegen, wat nu niet mogelijk is. Wanneer ik daarvoor in de plaats een actiepunt aanmaak, zie je deze niet in de tab ‘Formulieren’. Een optie is om voor alle deskundigen een dubbel formulier aan te maken, maar dit zorgt wel voor ‘vervuiling’ van de achterkant van de Meldingen/meldingstype.
Heeft iemand nog tips of oplossingen?
Antwoord
Handmatig toevoegen gebruikt actieformulier uit workflow is niet mogelijk in de huidige Zenya
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.



