Gelre ziekenhuizen wil I-prova in gaan zetten voor Horizontaal Toezicht. Het vormgeven van een workflow van steekproeven willen wij onderbrengen in iTask. Zijn er zorgaanbieders die dit inmiddels hebben ingericht? Graag zouden wij in contact komen met zorgaanbieder(s) die hun ervaringen hierover willen delen.
Met vriendelijke groet,
Marianne Burgler
Functioneel Beheerder
Bladzijde 1 / 1
Inmiddels hebben we een oproep gedaan op de community om het onderwerp horizontaal toezicht met een aantal van jullie verder te bespreken.
@Marianne Burgler , is het Gelre Ziekenhuis aangemeld?
Beste @Marianne Burgler ,
Wat goed om te lezen dat jullie bezig zijn om te kijken hoe iProva breder ingezet kan worden!
Vragen over het topic horizontaal toezicht krijgen wij ook van andere klanten. Daarom zijn wij op dit moment ook met andere klanten hierover in gesprek. Wat zijn hun ervaringen en hoe zouden zij dit in iProva inrichten. Uiteraard horen wij graag van zoveel mogelijk klanten hun visie en ideeën hierop!
Binnenkort zal mijn collega bij jullie een afspraak maken voor een gesprek waar ze dan ook dit onderwerp aan zal halen. Wij horen graag hoe jullie binnen Gelre ziekenhuizen hier naar kijken.
Daarnaast kan ik je vertellen dat wij bezig zijn om te kijken hoe we dit onderwerp samen met onze klanten kunnen bespreken en zo naar een casus toe kunnen werken. Dit zal hier op de community nog verder worden vervolgd.
Dus houdt de community in de gaten en to be continued...
Wat goed om te lezen dat jullie bezig zijn om te kijken hoe iProva breder ingezet kan worden!
Vragen over het topic horizontaal toezicht krijgen wij ook van andere klanten. Daarom zijn wij op dit moment ook met andere klanten hierover in gesprek. Wat zijn hun ervaringen en hoe zouden zij dit in iProva inrichten. Uiteraard horen wij graag van zoveel mogelijk klanten hun visie en ideeën hierop!
Binnenkort zal mijn collega bij jullie een afspraak maken voor een gesprek waar ze dan ook dit onderwerp aan zal halen. Wij horen graag hoe jullie binnen Gelre ziekenhuizen hier naar kijken.
Daarnaast kan ik je vertellen dat wij bezig zijn om te kijken hoe we dit onderwerp samen met onze klanten kunnen bespreken en zo naar een casus toe kunnen werken. Dit zal hier op de community nog verder worden vervolgd.
Dus houdt de community in de gaten en to be continued...
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.