Beantwoord

Heropenen formulier voor acties, indien ondernomen actie onvoldoende is

  • 9 February 2024
  • 1 reactie
  • 12 Bekeken

Badge +3

Ik ben een meldformulier aan het maken voor verbetermaatregelen. Na het melden van de non conformiteit, dient de actienemer een formulier voor actiepunten in te vullen. Wanneer de ondernomen actie is uitgevoerd, krijgt de melder het coördinatorformulier om te valideren of de ondernomen actie voldoende was. Wanneer de ondernomen actie onvoldoende was zou ik het formulier voor actiepunten terug willen sturen naar actienemer om dit aan te passen. Maar dit lukt mij niet.

Ik kan een actie sturen dat het onvoldoende was en de taak van de actie kan ingevuld worden, maar dit is dan niet in het formulier zelf zichtbaar. Kan iemand bij helpen?

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 13 February 2024, 13:46

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @Vicky Van den Bossche 

Als de melding naar de volgende status is gezet nadat de eerste keer het actieformulier is verzonden, dan zou je de statuspijl terug kunnen activeren in het meldingstype en deze kunnen laten doorlopen als een veld “ondernomen actie voldoende” dat in het coördinator formulier is opgenomen = NEE.

Als de melding dan teruggezet wordt in de vorige status dan zal opnieuw een actiepunt om het actieformulier in te vullen uitgezet worden en zal zo het actieformulier aangepast kunnen worden.

Als veldwaardes in een reeds ingevuld formulier gewijzigd worden dan wijzigt de kleur van het veld label naar oranje. In het activiteitenlog kun je altijd terugvinden wat de veldwaarde eerst was.

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring