Skip to main content

Wij hebben de HL7 koppeling enkele maanden geleden gerealiseerd tussen ons ECD (PlanCare) en Infoland. Momenteel zijn we onze meldformulieren aan het pilotten. Vanuit de zorg komt de opmerking terug dat de termen 'ziekenhuisinformatiesysteem'  en 'patiënt' daarbij verwarrend zijn. Wij zijn geen ziekenhuis en hebben cliënten i.p.v. patiënten.

Is deze terminologie aanpasbaar en zo ja, hoe?

 

 

Hallo John,

We zullen hiervan een zendesk ticket aanmaken en dat verder via die weg oppakken.


Bedankt Cindy,

 

Mijn vraag is via het ticket beantwoordt. Ik zal het antwoord hier gedeeltelijk herhalen (mochten andere organisaties dezelfde vraag hebben). Als dat niet gewenst is dan kan onderstaande verwijderd worden.

‘… Het is niet mogelijk om deze termen via een makkelijke weg aan te passen. Deze zitten namelijk 'vast' geprogrammeerd in iProva. Mochten jullie echter toch graag de termen aangepast zien, zal dit verder onderzoek vergen… oppakken via maatwerk opdracht.’

 


Reageer