Beantwoord

Hoe kan een externe reageren op een e-mail die gemaakt is via een sjabloon?

  • 14 June 2022
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Graag jullie hulp/advies

We hebben in FLOW onlangs ons klachtenproces ingericht. Wanneer wij een klacht krijgen over defect materiaal willen we dit laten onderzoeken door de betreffende fabrikant van dat materiaal. Hiervoor hebben we een sjabloon aangemaakt, waarin de details over de klacht automatisch worden ingevuld. Alleen wanneer we de mail versturen (via Extra info) dan is dit een no-reply mailbericht. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat de fabrikant kan terugmailen wat de bevindingen zijn? 

Via acties kan ik namelijk niet het sjabloon toevoegen. Wellicht heb ik iets nog niet (of verkeerd) ingesteld...

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 14 June 2022, 13:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Inge Kuijpers 

Dank voor de snelle reactie. Ik ga meteen kijken of dit voor ons een goede optie is!

Hoi @Suzanne Janssen,

Je zou in plaats van een e-mailsjabloon een formulier kunnen maken. Op dat formulier kun je ook informatie als ‘alleen lezen’ tonen Je kunt dan een actiepunt uitzetten naar een extern e-mailadres om het formulier in te laten vullen, de externe ontvanger kan dan het formulier invullen (met de bevindingen) en het daarna versturen.

Zie ook:
 

Hierin staat uitleg over een ‘los’ actiepunt bij de melding, je kunt echter ook op een statusovergang in de workflow de actie automatisch uitzetten naar een extern e-mailadres.

Kun je hier iets mee?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring