Beantwoord

Hoe kan ik achterhalen welke @@velden_infoland@@ er zijn?

  • 9 November 2023
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3

Bij meldingen: sjablonen voor e-mail en documenten zie ik bij onderwerp en bericht dat er velden worden vermeld met @@. Bijvoorbeeld: @@case_number@@, @@recipient_name@@ en @@case_link@@. 

Hoe kan ik achterhalen voor welke velden dit mogelijk is?

 

 

 

icon

Antwoord op het topic Cindy Segers 13 November 2023, 15:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6

Hoi Jacco,

 

je hebt systeem velden en eigen gemaakte velden. Beide kan je in principe gebruiken in bijv. e-mail sjablonen. 

Wanneer je een overzicht wil van de velden die in je meldingstype zitten kan je malen via ‘slablonen voor e-mail en documenten’.

Selecteer via toevoegen ‘word document’

selecteer het specifieke meldingstype

Onderin staat nu at je een download kan doen van het informatieblad. hierop staan alle velden die gebruikt hebt in je meldinstype

 

Reputatie 1
Badge +3

Dank je wel voor je reactie @Jenny. Misschien was ik niet helemaal duidelijk. Bij onderwerpregel in berichtveld zie ik @@case_number@@, @@recipient_name@@ en @@case_link@@ staan. Het gaat er mij om hoe ik kan achterhalen welke “ @@ velden “ er zijn.  

Hallo @Jacco Fransen,

Het is zoals Jenny aangeeft, het informatieblad met alle mogelijke velden kun je downloaden na het toevoegen van een Word document onder “sjablonen voor e-mail en documenten”

Na het downloaden kun je het toevoegen van het Word document annuleren.

Als je een sjabloon wijzigt dan zie je een veld selector waar je een box met alle mogelijke velden om te selecteren open kunt klappen.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring