Skip to main content
Beantwoord

Hoe kun je een melding heropenen?

  • August 6, 2019
  • 5 reacties
  • 352 Bekeken

Hoe kan ik (als beheerder) een afgewezen melding ('afgewezen' is een status in de workflow) weer heropenen?

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

Hoi @Femke Stoop ,

Dat kan door de statusovergang van status Afgewezen naar de status waarin je de melding wilt zetten te activeren. In applicatiebeheer kun je bij het meldingstype bij de workflow de betreffende statusovergang/pijl selecteren en de statusovergang activeren. Indien nodig kun je nog voorwaarden of acties aan deze overgang toevoegen.

5 reacties

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • August 6, 2019
Hoi @Femke Stoop ,

Dat kan door de statusovergang van status Afgewezen naar de status waarin je de melding wilt zetten te activeren. In applicatiebeheer kun je bij het meldingstype bij de workflow de betreffende statusovergang/pijl selecteren en de statusovergang activeren. Indien nodig kun je nog voorwaarden of acties aan deze overgang toevoegen.


  • Auteur
  • Ontdekker
  • August 7, 2019
Gelukt!
Bedankt en groet,
Femke

Hoe kan ik een gesloten melding heropenen?


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • February 11, 2025

Hoi ​@Angelique Koolman,

Welkom op de Zenya Community!

Je kunt een melding vanuit een eindstatus naar een vorige status terugzetten als je die statusovergang actief maakt. Dus eigenlijk op dezelfde manier als hierboven is beschreven voor andere statussen. Zie eventueel ook deze training:
 

 


Hi Inge,

Hartelijk dank, het is gelukt