In de workflow “verbetermaatregelen” wil ik de grijze, inactieve statussen verwijderen:
![](https://uploads-eu-west-1.insided.com/infoland-nl/attachment/37b8247b-858f-4e8e-b6ac-46a5a20c4a84.png)
Maar hoe doe ik dat?
Ik hoor het graag, Groet, Sanne Poort
In de workflow “verbetermaatregelen” wil ik de grijze, inactieve statussen verwijderen:
Maar hoe doe ik dat?
Ik hoor het graag, Groet, Sanne Poort
Volgens mij kan je deze niet verwijderen… Waarom zou je dat willen?
Enkel aan de achterkant zijn deze zichtbaar. Gebruikers zien deze niet aan de voorkant wanneer ze de melding inzien.
Hier een voorbeeld van een workflow waar ik maar 2 statussen gebruikt hebt. Aan de achterkant (inrichtingszijde) zijn alle inactieve statussen zichtbaar zoals bij jou, aan de voorkant enkel de 2 actieve.
Maar misschien is er een andere reden waarvoor je ze wenst te verwijderen….
Dank je wel Els,
Dat vermoedde ik al .
Opgeruimd staat netjes speelt dan door mijn hoofd en dat geldt voor mij zeker niet op alle fronten
Groet, Sanne
Hoi Sanne,
Het voordeel van ‘uitschakelen’ bij het meldingstype is dat je ze op een later moment weer kunt inschakelen mocht je toch nog een extra status wensen te gebruiken.
Hai Inge,
Dat bedacht ik me ook. Het is ook geen wereldramp. Als het kon, was het voor mij fijn maar ik kan er mee leven
Groet, Sanne
Heb je al een account? Log in
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.