Ik ben bezig in een iTask formulier waar ik een functie in toe wil voegen zodat daar uit gekozen kan gaan worden. Echter kan ik wel de functie toevoegen maar vervolgens niet opslaan omdat er staat dat er lijstwaarden toegevoegd moeten worden. Hoe doe ik dit?
Screenshot toegevoegd.
Antwoord op het topic Inge Kuijpers
Bedankt voor je aanvulling. Zo te zien staat er tweemaal dezelfde lijstwaarde ‘Laboratorium medewerker'. Je kunt één van beiden weghalen door de waarde te selecteren en dan boven het lijstje op de X-knop te klikken. Lukt het daarna wel om de waarden op te slaan?
Bedankt voor je aanvulling. Zo te zien staat er tweemaal dezelfde lijstwaarde ‘Laboratorium medewerker'. Je kunt één van beiden weghalen door de waarde te selecteren en dan boven het lijstje op de X-knop te klikken. Lukt het daarna wel om de waarden op te slaan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.