In onze organisatie wordt i+PRA gebruikt voor risico analyses volgens de SAFER methode.
Zijn er organisaties die dit ook al doen? En zo ja, hoe worden de velden 'Patiënt gerelateerde gevolgen' en 'Overige gevolgen' gebruikt?
Bij deze velden kan je vooraf gedefinieerde opties aanvinken, die je als beheerder in het systeem zou moeten zetten. Ik krijg als beheerder nu de vraag waarom het geen veld is wat ze zelf in kunnen vullen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Janneke,
Dit zijn inderdaad twee voor gedefinieerde velden waarvan je de titel en de lijstwaarden zelf in het applicatiebeheer kunt definiëren.
Jaren geleden was vooral Isala een best practice, maar ik weet niet zeker hoe het daar nu is.
Het derde veld 'Opmerkingen' kan je wel zelf invullen.
Mijn indruk is overigens dat organisaties eigenlijk niet zoveel doen met de twee velden die je noemt, wellicht kunnen anderen dit bevestigen of ontkennen?
Mvg,
Bart Bolwijn
Dit zijn inderdaad twee voor gedefinieerde velden waarvan je de titel en de lijstwaarden zelf in het applicatiebeheer kunt definiëren.
Jaren geleden was vooral Isala een best practice, maar ik weet niet zeker hoe het daar nu is.
Het derde veld 'Opmerkingen' kan je wel zelf invullen.
Mijn indruk is overigens dat organisaties eigenlijk niet zoveel doen met de twee velden die je noemt, wellicht kunnen anderen dit bevestigen of ontkennen?
Mvg,
Bart Bolwijn
Reageer
Word lid van de Infoland Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.