Hallo Lucia,
Nog geen volledig antwoord hoor, daar heb ik nu niet de tijd voor. De vraag vind ik wel interessant omdat er best wel wat toepassingen te bedenken zijn, daarom ben ik er even ingedoken.
Ik verwacht dat jullie gewoon alles synchroniseren, dus de informatie waar je naar zoekt staat dan al bij jullie op de database, in dat geval is het een kwestie van het vinden van die data.
@Erik F : Ik heb begrepen dat het niet toegestaan is om binnen een topic query's te delen. Mogelijk is het wel toegestaan om de tabellen te delen, of dat ook niet? In dat geval kan onderstaande verwijderd worden.
Ik heb in de data gezocht en ik heb het volgende gevonden.
Hyperlink staat in de tabel Core.tbdHyperlink
Gekoppelde tabel met informatie naar andere tabellen is volgens mij Core.tbdFieldValueListValue
De koppelwaarde is fldHyperlinkID
Op dit moment heb ik nog niet meer, maar ik ga het wel verder uitzoeken vanwege de mogelijke toepassingen. Als ik een werkende query heb die de koppeling legt naar meldingen dan wil ik die best delen in een privé chat.
Groet,
Kees
Ha @Kees van Roijen Dank voor het delen van deze tabelnamen, dat helpt onze collega's van het datateam. En een privéchat, mocht je jouw oplossing gevonden hebben: altijd fijn.