Beantwoord

Ik kan geen Bijlage toevoegen bij een bestaande melding als ik geen coördinator ben maar wel rechten heb.

  • 5 August 2022
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Badge +2

Bij bestaande meldingen kan je op het tabblad Extra info informatie toevoegen. Nu heb ik als coördinator bij Toevoegen wel de mogelijkheid om te kiezen uit Bijlage of Verwijzing (melding 06404). Als andere gebruiker/rol heb ik deze keuze niet bij toevoegen (melding 6379). zie scherm printjes in bijlage. Hoe kan ik met een andere rol ook een bijlage toevoegen?

 

icon

Antwoord op het topic e.franssen 5 August 2022, 14:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hi @willem.vander.meulen,

Alleen de coördinator kan overige extra info toevoegen (Bijlagen, notities en verwijzingen).

De melder mag dit ook indien de optie 'Melders mogen aanvullende info plaatsen’ op 'Ja’ staat.

Zie ook: 

 

Badge +2

Hi @e.franssen 

Voor ons zou het handig zijn als de actienemer bijlage kan toevoegen aan de hand van de uitgevoerde actie. Daar de actie afhandeling in de sub-melding plaatsvindt is de bijlage daar wel te koppelen maar wij willen de bijlage koppelen aan de originele melding. (alles van het incident bij elkaar)  Alleen kan dat nu door b.v. een email te registreren met daaraan de bijlage of via de coördinator. Is de optie bijlage niet vrij te geven voor de actenemer?

Reputatie 4
Badge +4

Hi @willem.vander.meulen,

Een actienemer kan wel via een actiepunt dat aan hem/haar is toegewezen bijlagen en verwijzingen toevoegen.

 

Is de optie bijlage niet vrij te geven voor de actenemer?

 

Op het moment niet, echter is hier wel een bestaand idee van waar je op kunt stemmen: 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring