Skip to main content
Beantwoord

In e-mail vanuit Extra info ontbreek link of nummer naar de melding

  • November 8, 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

lsnoei
Forum|alt.badge.img+6

 

Ik kreeg vanmorgen voor het eerst een mail die iemand rechtstreeks vanuit Extra info had gestuurd.

Hierin ontbreekt elke referentie naar de melding die het betreft.

Wij hebben 100-den meldingen.

Hoe kan de ontvanger achterhalen over welke melding het gaat?

Hoor het graag!

 

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

Hoi Lucia,

Dit probleem is bij ons bekend als een bug met nummer 66771. Het meldingsnummer zou toegevoegd moeten worden aan het onderwerp van het e-mailbericht. Via Mijn Infoland kun je aangeven dat jullie ook last hebben van deze bug.

1 reactie

Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • November 19, 2024

Hoi Lucia,

Dit probleem is bij ons bekend als een bug met nummer 66771. Het meldingsnummer zou toegevoegd moeten worden aan het onderwerp van het e-mailbericht. Via Mijn Infoland kun je aangeven dat jullie ook last hebben van deze bug.