Hoi weet iemand waarom een aantal velden in de ingevulde formulieren leeg gemaakt worden en oranje weer gegeven worden. Blijkbaar worden ze ergens op de achtergrond gewijzigd bij de status overgang. Ik kan alleen niet vinden wat er precies gebeurd.
De ingevulde gegevens op het formulier zijn nergens meer te vinden.
Optie van meldingen staat uit.
Bladzijde 1 / 1
@Henry N
Hallo Henry, heb je al eens in het activiteitenlog van de melding gekeken? Tabblad Weergave - Activiteitenlog bij de melding. Normaal gezien worden velden gemarkeerd (zoals in je schermafdruk) wanneer deze gewijzigd worden door de melder en/of coördinator van de melding. Via het activiteitenlog kan je zien wanneer de melding door wie gecorrigeerd werd.
Waarschijnlijk kunnen er nog andere antwoorden op je vraag zijn maar ik wou dit toch al even doorgeven.
Ik volg dan ook met interesse je topic.
Beste @Henry N ,
Naast de tip van @Els Lowette , kun je ook met je muis op de oranje tekst gaan staan. Er komt dan een tekst naar voren: Dit veld is op 5-2-2025 gewijzigd door ….
Daarnaast kan het zo zijn dat het veld dat door iemand wordt gewijzigd zorgt dat er een voorwaardelijke sectie wordt dichtgeklapt. Dit wordt op een statusovergang gecontroleerd. Als de voorwaardelijke secties niet van toepassing zijn, worden de velden leeg gemaakt.
We horen je bevindingen graag. Mocht je er niet uit komen, dan kunnen we dit op de servicedesk ook verder onderzoeken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.