Vraag

Inhoud van een IN-eenstatus-intevullen-workflowformulier is niet zichtbaar buiten de status waar het ingevuld moet worden.

  • 6 September 2021
  • 4 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 5
Badge +8

Het valt me op dat een workflowformulier wat IN een status ingevuld moet worden de inhoud van dit formulier (indien ingevuld) niet te zien is wanneer de melding zich buien deze status bevindt. Ook niet voor dezelfde persoon die zowel het formulier heeft ingevuld als de coördinator is.

Wanneer een workflowformulier ingevuld moet worden d.m.v. een actiepunt ‘Formulier invullen’, dan is de inhoud vanaf dan wel zichtbaar.

Het niet zichtbaar zijn van de inhoud van een in-eenstatus-intevullen-workflowformulier buiten een status is voor m.n. coördinatoren niet heel handig. Het is relevantie info voor de melding en nu kan je deze info niet zien.

Hebben anderen hier ook last van of heb ik ergens instellingen verkeerd staan?


4 reacties

Hoi @Jeske van Gassel,

Onze servicedesk pakt dit verder met je op.

Reputatie 3
Badge +4

@Jeske van Gassel 

 

Deze melding betreft een bug in onze software.

 

Je kunt de status volgen via  https://mijn.infoland.nl/bugs → zoeken op bugnummer 64161

Reputatie 5
Badge +8

Wanneer is deze bug opgelost, want we zitten nu met het probleem dat sommige workflowformulieren niet zichtbaar zijn, terwijl daar hele bruikbare/noodzakelijke informatie in zit (speelt m.n. bij calamiteitenonderzoek)?

Ik kan de informatie natuurlijk via het veld toevoegen als kolom in het meldingenoverzicht, maar dan mis ik de context die op het formulier wel zichtbaar is.

Reputatie 3
Badge +4

@Jeske van Gassel  Op dit moment is nog niet bekend wanneer deze bug is opgelost.

 

je kunt je opmerkingen waarom deze bug voor jullie belangrijk is het beste in het originele Zendesk ticket (  225095 ) aanvullen, dan wordt deze in een volgende CAB sessie weer opnieuw geprioriteerd.

 

We wachten je reactie af via dit Zendesk Ticket.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring