Door het samenvoegen van twee meldingen is de info van de eerste melding verdwenen. Hoe kan ik deze toch terug zichtbaar maken?
Dag Stefaan,
Terughalen van informatie kan alleen maar via een Database Restore, waarbij men alle gegevens/ wijzigingen vanaf die datum ook kwijt is. Dit betekent dat ook alle andere (wijzigingen in) meldingen, wijzigingen in documentbeheer,… niet meer zichtbaar zijn in Zenya. Ontkoppelen gaat helaas niet.
De meest snelle en goedkope oplossing is, om beide meldingen weg te gooien, of in ieder geval de samengevoegde melding en de melding opnieuw te laten indienen (indien dit mogelijk is).
Deze meldingen zou je dan eventueel wel verwant kunnen maken.
Veel succes!
Bij de samengevoegde melding is nog wel de PDF afdruk van het initieel ingevulde en verzonden meldformulier beschikbaar.
Dat maakt een handmatig herstel wellicht makkelijker...
Beste Chaim,
Waar kan ik deze PDF afdruk dan vinden? Tot hiertoe vind ik enkel de inhoud van de laatste melding van de samengevoegde meldingen terug
Hallo
Je kunt de samengevoegde melding afdrukken via “Afdrukken naar eigen wens” en dan het meldformulier aanvinken.
Bedankt voor de tips maar ook nu krijg ik enkel de info van de laatste melding te zien.
Hoi Stefaan,
Wanneer je de samengevoegde melding opent, dan kun je daar op het tabblad ‘Formulieren’ de originele melding inzien:

De button “originele melding inzien” verschijnt niet bij mij. Kan dat zijn omdat de melding is afgesloten?

Hoi Stefaan,
Het zou ook aan je rechten kunnen liggen, wellicht heb je niet genoeg rechten om de gegevens van de samengevoegde melding in te zien?
Reageer
Word lid van de Zenya Community
Heb je al een account? Log in
Welkom!
Nog geen lid van de community? Maak hier een account aan
Inloggen met sociaal netwerk
Inloggen met Facebook Inloggen met LinkedInEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.