Skip to main content

Goedemorgen,

Bij het inrichten van de MIM hebben we een keuzemogelijkheid dat er een incident is met de leidinggevende. Deze melding moet in dat geval dan niet naar de leidinggevende maar naar de preventiemedewerker. 

Hij moet in dit geval de statusovergang “ in beoordeling door leidinggevende” overslaan en direct door naar “ in behandeling door preventiemdw.” 

Daarom het formulier met voorwaarde statusovergang ingericht dat het dan doorgestuurd moet worden maar bij het uitvoeren van een test blijkt het toch niet te werken.

Ik krijg dan een bericht dat de statusovergang niet is uitgevoerd.

Hebben jullie enig idee wat ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Rita Roseboom

Hallo Rita,

het versturen van formulieren en het voldoen aan statusovergangen zijn twee verschillende dingen.

Ik bemerk dat je het versturen van formulieren en de daar aan gekoppelde statusovergang hebt ingericht OP de status en niet op de statusovergang.

Mijn eerste ingeving zou zijn om te bekijken welke inrichting is gebouwd op de statusovergang. Mogelijk is er een conflicterende inrichting voor de overgang wanneer het een leidinggevende betreft.

Daarnaast zou ik als tip geven om geen formulieren OP de status te genereren maar juist via de statusovergangen, dit maakt het beheer vele malen overzichtelijker en voorkomt dit soort uitdagingen.

Succes!

Reageer