Beantwoord

Instellen voorwaarden in specifiek meldingsformulier

  • 11 April 2022
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5

Hallo,

Hoe stel je bepaalde specifieke voorwaarden bij een formulier in? Ik heb 2 afbeeldingen toegevoegd met daarin een korte toelichting, om mijn vraag (hopelijk) te verduidelijken. Bij voorbaat dank. 

 

 

icon

Antwoord op het topic Inge Kuijpers 12 April 2022, 12:47

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
  • wanneer wordt contact sluis B wel ingevuld?
  • je kunt verschillende secties met dezelfde voorwaarden maken. Dus de eerste rijen in de lijst vormen een sectie en hebben dezelfde voorwaarde als de sectie voor de laatste rijen. Daartussenin staan rijen met andere voorwaarden. Welke die moeten zijn is me niet 100% duidelijk.
Reputatie 1
Badge +5

Beste @Job Kramer,

bedankt voor je reactie.

Als je 1 van de hierboven genoemde ruimtes kiest (weergegeven in afbeelding 1). dan zou ik graag willen dat alleen het veld contact sluis B zichtbaar wordt en bij alle andere ruimtes alle andere velden met uitzondering van contact sluis B. 

Dien ik dit in te stellen bij je workflow. Bij acties bij deze statusovergang? We hebben hier nu een het onderstaande gedefinieerd. Dien ik hier dan nog een extra voorwaarde aan toe te voegen? Of zit ik hier niet op de juiste plek? 

 

 

Hoi @kjanssen,

Je wilt op het formulier bepaalde velden tonen onder een voorwaarde. Hiervoor gebruik je dan niet de acties bij de statusovergang maar een voorwaardelijke sectie in het ontwerp van je formulier. In deze training vind je daar meer uitleg over:
 


Ben je hiermee geholpen?

Reputatie 1
Badge +5

Beste @Inge Kuijpers,

Bedankt. Ik denk dat ik hier verder mee geholpen ben. Ik zal het aan de hand van de instructie gaan uittesten. 

Groet,

 

Kim

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring