Vraag

Integratie Zenya 6.0 als verbeterbeleid in HVZ

  • 26 April 2021
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Badge

Geachte,

 

Binnen de afdeling VTO (Vorming, Training en Opleiding) van een hulpverleningszone brandweer ben ik verantwoordelijk voor de analyse van oefeningen en interventies met als doelstelling verbeteracties op te zetten voor de organisatie.

Op dit moment gebeuren slechts adhoc analyses van meer grootschalige of bijzondere interventies, maar nog geen structureel verbeterbeleid.

 

Het opstellen van dit structureel verbeterbeleid komt onder mijn toezicht.

 

Hoe kan jullie software helpen bij:

 

  1. Het opzetten van een structurele systeem om verbeteracties te destilleren uit oefeningen en interventies – wat is jullie procesflow hiervoor?
  2. Hoe kan de nodige informatie verzameld en geanalyseerd worden en hoe kan deze informatie makkelijk opnieuw verspreid worden in de organisatie.
  3. Op welke manier kunnen de verbeteracties geïmplementeerd worden

 

  1. Wat is de geraamde kostprijs voor de implementatie (800 brandweerlieden) van de software + ondersteuning
  2. Wat is het stappenplan om deze implementatie te volbrengen
  3. Wat is de geschatte tijd om dit verbeterbeleid volledig operationeel te krijgen.
  4. Wat zijn de mogelijke risico’s waarop dit systeem niet zou kunnen slagen binnen een hulpverleningszone – wat is jullie oplossing hiervoor?
  5. Is het mogelijk het verzamelen van gegevens en analyse door jullie te laten gebeuren?
    1. Indien wel, wat is hiervoor het uitbestedingsbudget die de hulpverleningszone dient te voorzien?
    2. Wat is het stappenplan
  6. Als laatste: wat de grootste meerwaarde om met jullie in zee te gaan.

 

Het voorstelproject dient ten  laatste aanstaande vrijdag ingediend te worden

 

Alvast bedankt voor jullie snelle feedback


1 reactie

Reputatie 7

@BrandW ,

Bedankt voor je topic en welkom op de community. Leuk te lezen dat je op zoek bent naar de mogelijkheden van onze software. Mijn collega @NIels zal contact met jou hiervoor opnemen. 

 

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring