Skip to main content

Wij hebben de MIC agressie melding zodanig veranderd dat het nu mogelijk is om aan te geven wanneer een andere cliënt de veroorzaker is.

Nu is voor ons de vraag om we het beste aan de managers inzichtelijk kunnen maken welke bewoners het vaakst agressie veroorzaken. 

Hoe is dit binnen de andere organisaties ingericht. Wat we al bedacht hebben is een rapport maken of een export maken vanuit het overzicht van de meldingen. MIsschien zijn er nog andere oplossingen.

 

wij horen het graag

 

Leendert Naaktgeboren

applicatiebeheerder bij Het Parkkhuis

Hoi Leendert,

Je zou hiervoor inderdaad een rapport kunnen gebruiken, zie ook:

Ook kun je in de lijst van meldingen een filter maken voor het betreffende meldingstype en een kolom met de agressie veroorzakende cliënt toevoegen. Je kunt de lijst dan eventueel verder filteren en exporteren naar Excel.

 


@lnaaktgeboren 

Hallo Leendert,

Wij gebruiken hiervoor ook een veld in rapportages zoals door Inge geadviseerd.  Tip die ik je hierbij even wil meegeven - welke we al lerend hebben achterhaald 🙂 - is dat je ook even moet bekijken of dit veld geanonimiseerd wordt bij  afsluiten (of na x tijd na afsluiten) van de melding. Is immers belangrijk wanneer je het veld blijvend in rapportages wil blijven opnemen over langere periodes.


Reageer