Is er een instructie / handleiding beschikbaar voor de Outlook add-in?
Beste lezer,
Is er ergens een korte instructie/ handleiding te vinden voor het gebruik van de outlook add-in waarmee je correspondentie aan een melding in itask kan 'hangen'?
Ik heb zelf al even gezocht en kan hem zo niet vinden binnen de Community, maar mogelijk zoek ik niet op de juiste manier.
Hoor het graag!
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Nicky Michorius,
Bij dit topic vind je een handleiding (hoofdstuk 6 en 7).
Hallo Inge,
Dankjewel voor je reactie! Dit topic had ik inderdaad ook al gevonden en even bekeken, maar de handleiding waar naar verwezen wordt betreft een technische. Ik ben op zoek naar een handleiding waarin wordt beschreven hoe je daadwerkelijk correspondentie vanuit Outlook aan een itask melding hangt.
In het Outlook lint zie je een knop waarme je het e-mailbericht aan een melding kunt koppelen:
@Nicky Michorius Wij hebben destijds deze korte instructie gebruikt. Misschien heb je er iets aan.
Dankjewel!
Hoi,
Ik heb zojuist de add-on geïnstalleerd.
In het zoekscherm zie ik o.a een meldingsnummer en het type melding.
Voor onze toepassing zou ik hier graag een ander veld getoond zien, dan wel een filter op type melding. Is dat mogelijk ?
Groet
arjen
Hoi,
Ik heb zojuist de add-on geïnstalleerd.
In het zoekscherm zie ik o.a een meldingsnummer en het type melding.
Voor onze toepassing zou ik hier graag een ander veld getoond zien, dan wel een filter op type melding. Is dat mogelijk ?
Groet
arjen
Hoi @Arjen de Jong, dat is helaas niet mogelijk
In onze organisatie hebben wij ook de add-in, wat een handige tool is. Nu werken wij sinds enige tijd met office 365 en de add in die wij beschikbaar hebben is voor office 2010-2013. Is er een recentere add-in beschikbaar (voor on premise). Hij geeft nu namelijk een foutmelding als ik een bericht wil koppelen aan een melding.
groeten Mariska
Hoi @Mariska,
Ik zet je vraag door naar onze servicedesk, zij pakken het verder met je op.
Hoi Inge,
Dankjewel, wellicht helpt dit screenshot van de foutmelding nog. Het opnieuw installeren heb ik reeds geprobeerd, maar dat hielp helaas niet.
groeten Mariska
Het probleem ontstond door een verouderde versie van de Zenya client en is inmiddels opgelost door de nieuwste versie te downloaden.
Beste
Het is ons net gelukt om de add-in te installeren, maar wij moeten telkens 2 x inloggegen vooraleer we een mailtje kunnen toevoegen. Ook bij het toevoegen van een volgend mailtje. Lopen jullie hier ook tegenaan?
Vriendelijke groeten
Hanna
Hallo @Hanna Stechele
Ik heb je vraag doorgezet naar de Infoland servicedesk zodat ze dit verder met je kunnen bekijken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.