Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om een incidenttype toe te wijzen aan 1 of enkele personen?

  • May 22, 2024
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Nu is het zo dat wij meldingen van een dienst over incidenttype steriel materiaal op die dienst wel willen toewijzen aan de apotheek, maar wel als melding op die respectievelijke dienst willen laten staan. Is dit mogelijk en zo ja hoe? Bv. dialyse meldt iets over medische hulpmiddelen en apotheek moet hiervan op de hoogte zijn 

Antwoord op het topic Khar-Cheong

@kristin

Dan kun je het beste gebruik maken van “overige betrokkenen” . 

Als dienst X is gemeld, dan overige betrokkenen X erbij betrekken.  Wat de rechten zijn van “overig betrokkenen” kan je zelf inrichten. 

 

Dit doet me denken aan: Kan de eigenaar van een melding een bericht sturen naar andere betrokkenen? | Infoland Community

2 reacties

Khar-Cheong
Forum|alt.badge.img+6
  • Orakel
  • Antwoord
  • May 23, 2024

@kristin

Dan kun je het beste gebruik maken van “overige betrokkenen” . 

Als dienst X is gemeld, dan overige betrokkenen X erbij betrekken.  Wat de rechten zijn van “overig betrokkenen” kan je zelf inrichten. 

 

Dit doet me denken aan: Kan de eigenaar van een melding een bericht sturen naar andere betrokkenen? | Infoland Community


Chaim Leunissen
Forum|alt.badge.img+5

@kristin en @Khar-Cheong 

De rol van "Overige betrokkene” biedt de mogelijkheid om de Apotheek leesrechten te geven op een melding.

Als het de bedoeling is dat de Apotheek niet alleen op de hoogte dient te zijn maar ook een reactie dient te geven, dan is het wellicht prettiger om een Actiepunt aan de Apotheek toe te wijzen, zie bijvoorbeeld Mogelijke acties op een statusovergang | Infoland Community voor de mogelijkheden om actiepunten op te starten vanuit de workflow van een meldingstype.