Skip to main content
Antwoord

Kaart aanmaken vanuit melding mislukt

  • June 5, 2023
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Ik heb in een workflow de actie Kaart aanmaken ingesteld. Dit heeft ook gewerkt (in de testomgeving vorige Zenya versie). Echter ik krijg nu de melding ‘Kaart aanmaken is mislukt. Het kaartveld dat gevuld moet worden kan niet worden gevonden’. In welke richting moet ik zoeken om dit op te lossen?

Het is wel zo dat niet alle velden die in de actie zijn opgenomen altijd zijn gevuld. Is dit de oorzaak? 

Antwoord op het topic Inge Kuijpers

De oorzaak van het probleem bleek te liggen aan het feit dat er bij de kaartenbak een veld was verwijderd, dat veld werd nog wel gebruikt in de workflowactie. Dit issue is bij ons bekend als bug 66275.

2 reacties

Cindy Segers
  • Zenya Product Specialist
  • June 5, 2023

Hallo @ohampsi 

Ik zal jouw vraag doorzetten naar de Infoland servicedesk. Zij zullen dit verder onderzoeken.

 


Inge Kuijpers
  • Zenya Product Specialist
  • Antwoord
  • June 13, 2023

De oorzaak van het probleem bleek te liggen aan het feit dat er bij de kaartenbak een veld was verwijderd, dat veld werd nog wel gebruikt in de workflowactie. Dit issue is bij ons bekend als bug 66275.