Beantwoord

Kan de eigenaar van een melding een bericht sturen naar andere betrokkenen?

  • 17 May 2024
  • 6 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 2
Badge +6

Is er een manier waarop de eigenaar van een melding via de workflow, één of meer personen uit een gebruikersgroep kan selecteren voor een automatisch bericht?

Nu regel ik dit per persoon (71 in de gebruikersgroep)  via een persoonlijk ingesteld automatisch bericht (pijl na het concept). Dat betekent veel aanpassingen want in deze groep behandelaren komen ook stagiaires (arts assistenten) voor.

 

Ik ben benieuwd.

Groet, Sanne Poort

icon

Antwoord op het topic Khar-Cheong 21 May 2024, 10:06

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6

@Sanne Poort 
Je kunt een nieuwe veld maken van het type gebruiker “overige betrokkenen”. Deze kan je terug laten komen op het moment van toepassing. 
Stel je wilt vanuit concept de overige betrokkenen betrekken bij de melding dan doe je dit in het concept meldformulier. Bij de statusovergang/workflow naar het volgende blokje “acties bij deze statusovergang” stel je de gewenste acties in.

In dit geval:

Een Ja/Nee keuze bij wil je overig betrokkenen toevoegen. Indien ja, dan klapt veld uit “Wie wil je betrekken bij de melding/wie moet er betrokken worden?:”

 

 

Acties statusovergang:
 

 

Overig betrokken moet wel gevuld zijn (meldingstype → tab rechten)
 

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Groet,

Khar-Cheong Lai

Hoi Sanne,

Bedoel je dat de eigenaar op een formulier de personen kiest en dat er  dan automatisch een e-mailbericht wordt verstuurd op een statusovergang?

Reputatie 2
Badge +6

Ja, dat bedoel ik Inge, 

Dus tijdens de workflow, na de concept status. Volgens mij heeft Khar-Cheong Lai de oplossing beschreven. Ik ga dat in ieder geval uitzoeken.

 

Bedankt!!!!

Reputatie 2
Badge +6

Beste Khar-Cheong Lai  en Inge,

Ik heb intussen diverse pogingen gedaan maar tot nog toe zonder succes. Ik heb het veld van Khar-Cheong Lai aangemaakt maar ik weet ik niet hoe ik dat op kan nemen in de workflow.

Kunnen jullie mij verder helpen?

 

Ik heb nu twee weken vakantie en hoop er dan met een fris hoofd weer mee verder te gaan.

 

Hartelijke groet, Sanne Poort

 

Reputatie 4
Badge +4

Hi @Sanne Poort,

Zodra je terug bent van vakantie neem dan contact op met de servicedesk dan plannen we een Teams-meeting in.

Reputatie 2
Badge +6

Dank je wel @e.franssen. Dat ga ik komende week graag doen.

 

Hartelijke groet.

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring