Skip to main content

Wij gebruiken sinds juli 2022 klachtenformulier in FLOW (inclusief mobiel formulier voor patiënten).

Hierbij kan de keuze worden gemaakt dat er een reactie van de kwestiehouder wordt gevraagd (= betreffende afdelingshoofd).

Als de kwestiehouder het daarvoor bestemde formulier heeft ingevuld heeft deze geen inzage meer in de klacht. Graag zouden wij inregelen dat de kwestiehouder de klacht kan blijven zien (behalve de extra info) om zo van klacht naar kwaliteit te gaan. 

Is dit mogelijk? Of zijn er andere manieren om een kwestiehouder blijvend inzage te geven van de klachten van betreffende afdelingen.

De kwestiehouder blijft inzagerechten houden op de klacht. Echter: omdat de taak is afgerond kan het lastig zijn om de melding eenvoudig terug te vinden.
De kwestiehouder kan een klacht (melding) waar hij/zij actienemer van is altijd terug vinden via het overzicht "Niet gefilterd” in het Meldingen overzicht:

 

Maar wellicht is het prettiger om een publiek filter in te richten voor al uw kwestiehouders, zie Publieke filters voor Meldingen voor een basis instructie.

Voor deze situatie zou men deze filterregels in kunnen stellen:

Deze combinatie zorgt ervoor dat uw publieke filter alleen klachten laat zien waarvoor degene die het filter opent de rol van actienemer heeft.


Reageer