Vraag

Klachtenproces inrichten in FLOW - wie heeft ervaring?

  • 29 August 2022
  • 8 reacties
  • 162 Bekeken

Badge

Welke organisatie heeft ervaring met het inrichten van het klachten proces binnen de FLOW module? Wij hopen de gouden tip te kunnen ontvangen van ervaringsdeskundige.


8 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Tim,

Waar ben je precies naar op zoek? Wij registreren sinds 1 juni onze klachten in Zenya dus wellicht kan ik je wat tips/adviezen geven. 

Groet Suzanne

Reputatie 4
Badge +6

@Tim Westerdijk 

Wij hebben sinds juli vorig jaar de klachten in FLOW ingebouwd. Ondertussen uitgebreid met deelklachten. Als je mij een berichtje stuurt kan ik de flow exporteren dan kun jezelf kijken.

Groet Diana 

Reputatie 2
Badge +6

Hoi Tim,

Wij hebben ook een klachten workflow sinds enkele maanden. Voor medewerkers en voor cliënten verloopt de workflow bij ons via andere coördinatoren, maar verder is de workflow voor beiden gelijk. Wij vonden vooral de inrichting van de rechtenstructuur een uitdaging. Als je wilt kun je mij een persoonlijk berichtje sturen. Dan kan ik je een export van onze flow sturen. Een korte demo/uitleg via Teams kan ook.

groet,

Rinske (RIBW K/AM)

Reputatie 3
Badge +7

@Tim Westerdijk 

Wij hebben een paar jaar de klachten module in gebruik. Wij hebben ook een mobiel meldformulier op de website van het ziekenhuis staan.

Groet Marja

Badge +1

@Tim Westerdijk 
Ook wij werken een aantal jaar met klachten via FLOW. De klachtenfunctionarissen kunnen een klacht altijd heropenen als er extra informatie toegevoegd moet worden. 
Patiënten kunnen klachten indienen via mobiel meldformulier op de website, maar de klachtenfunctionarissen kunnen ook zelf een klacht indienen die via mail of telefoon binnenkomen. Sinds kort wordt er gewerkt met deelklachten en kunnen klachten worden doorgestuurd naar een interne onderzoekscommissie als de klacht niet door de klachtenfunctionaris naar tevredenheid kan worden afgerond.
Mocht je meer willen weten, stuur maar een berichtje. 
Groet, Leeanne

Badge

Hoi Suzanne,

 

Dank voor je reactie!

 

Wij zijn vooral opzoek naar welke procesflow het beste werkt. In onze procesgang is het van belang dat wij na het afronden, of tijdens het afronden van een klacht info kan worden toegevoegd. Bijvoorbeeld een mail als bijlage.

Hoe hebben jullie dit aangepakt?

Zie ook:
 

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoi @Leeanne@Marja Engel, @Diana

Mooi om te zien hoe jullie @Tim Westerdijk hierin van dienst zijn!

Ik ben zelf een beetje benieuwd welke inzichten je hiermee hebt opgedaan Tim? Of ben ik nu wat te snel 😀 ?

Reageer


Algemene voorwaarden | Privacyverklaring